maanantai 6. lokakuuta 2014

TAG 6 - Fitness First


Tää päivä meni vähän koomassa. En saanut viime yönä nukuttua ollenkaan, ja kun aamukuudelta olisin saanut unta, niin mun ikkunan alla alettiin tekemään tietöitä. Ficken! Olin sit koko kuustuntisen työpäivän lähellä nukahtamista. Eipä mulla kyllä ollut vielä mitään varsinaista tekemistä, joulukorttien lisäks. 

Mulle olis kyllä ollut päivälle tekemistä, mut skippasin nyt sit kaiken. Tulin väsyneenä hostelille, rojahdin sängylle ja keräsin voimia kauppareissua varten. Hetkellisesti piristyin, puin juoksukamppeet päälle, katoin google mapsista reitin uudelle kaupalle ja lähin.


Ulosmenomatkalla löysin hostellin "Room of Silence" -rentoutumispaikan. Olin mielessäni miettinyt ennen Saksaanlähtöä, että onkohan täällä pianoa. Ja olihan täällä. Raamattu auki pöydällä, paljon tuoleja ja piano. Kyl tää mulle kelpaa


Alan muuten varmaan näyttää päivä päivältä vähemmän turistilta, koska nykyään otan kuvia muista turisteista Rheinin rannalla, ohjeistan toisia Königsalleelle shoppailemaan ja oon muuten vaan info-ihmisen näkönen ilmeisesti. 

Löysin vihdoin sen paljonpuhutun Aldin. Ihan identtinen Lidlin kanssa, mutta niin epätodelliselta kun se kuulostaakin, niin Aldi oli vielä paljon halvempi! Ostin sit tajuttomasti ruokaa, ja edes mun vuosien tetris-pelaamisen taidoilla ne ei meinannu heti mahtua mun pieneen jääkaappiosaseen. Luulin jo yhessä vaiheessa onnistuneeni, mut kiivit ja baananit oli jääny ulkopuolelle. #ficken



Sitten liityin kans Fitness First - salille kuukaudeks. Reiluina tyyppeinä mun ei tarvinnu maksaa mitään jäseneksliittymismaksua, eikä yhtä kallista kuukausihintaa kuin muiden. Huomenna sit pyöräilyy ja parin päivän päästä joogaa! Tiiän mitä teen yksinäisinä ja tylsinä iltoina siis. 


Meinasin heittää kaikki mustikat keittiön lattialle ja luulin, että Voice of Germany alkaa tänää. Se alkaaki vasta ylihuomenna. #fickenpart2

2 kommenttia:

  1. oot kirjottanu Nimi-kohtaan Helmi ja Allekirjoitus-kohtaan Saarela XD

    VastaaPoista
  2. Well puolustuksekseni voin sanoa sen, että niin ne mua ohjeisti :D "first name here, last name here"

    VastaaPoista